مشاوره رایگان

با وارد نمودن اطلاعات خود از مشاوره پزشکی رایگان بهره مند شوید. در صورت هرگونه سوال یا نیاز به راهنمایی پیرامون محصولات اطلاعات خود را وارد نمایید.

مشاوره رایگان مشکلات جنسی

پزشک و یا کارشناس مجموعه ما در اسرع وقت با شما تماس می گیرند. جهت ارتباط فوری می توانیدبا شماره 09128224696 تماس حاصل فرمایید تا با کارشناس مجموعه لوتوس دراگ مشورت نمایید. 

مشاوره رایگان است و هیچ هزینه ای ندارد.

منظور از اختلال عملکرد جنسی

هر مشکلی است که مانع از رضایت فرد یا زوجین از فعالیت جنسی می‌شود. این مشکل می‌تواند در هر مرحله از چرخه پاسخ جنسی رخ دهد. اصولا چرخه پاسخ جنسی شامل هیجان، اشتیاق، برانگیختگی و ارگاسم است. طبق آمار، حدود ۴۳ درصد از زنان و ۳۱ درصد از مردان درجاتی از اختلالات جنسی جسمی و روانی را تجربه می‌کنند.

در حالی که تحقیقات نشان می‌دهند که مشکلات جنسی شایع هستند، بسیاری از افراد دوست ندارند در مورد آن‌ها صحبت کنند. از آنجایی که امروزه گزینه‌های درمانی بسیاری در دسترس هستند، باید در اولین فرصت نگرانی‌های خود را با شریک جنسی و ارائه‌دهندگان خدمات درمانی (پزشک و روان‌درمانگر) در میان بگذارید.

اگر اختلال عملکرد جنسی شما به دلیل مشکلات هورمونی یا تغییرات جسمی باشد. پزشک متخصص زنان و زایمان برای زنان مناسب است. پزشک متخصص اورولوژی برای حل مشکلات آقایان مناسب است. اما همیشه اختلالات عملکرد جنسی ناشی از بیماری‌های جسمی نیستند و باید بیمار از نظر روانی توسط روان‌درمانگر جنسی یا سکسولوژیست (مشاور درمان اختلالات زناشویی) بررسی شود و تحت درمان جنسی قرار گیرد.

درمان جنسی یا سکس‌تراپی (Sex therapy) یک نوع روان درمانی تخصصی است. از این طریق می‌توانید نگرانی‌های مربوط به عملکرد جنسی، احساسات و صمیمیت جنسی خود را برطرف کنید. اصولا درمان جنسی برای افراد در هر سن، جنس و گرایش جنسی موثر است و طی تعداد جلسات محدودی مشکل زوجین را حل می‌کند.